Ny yoyo?

Go down

Ny yoyo?

Indlæg  eliasp on Ons aug 25, 2010 7:45 pm

Hej folkens, Jeg sidder her og har rigtig meget lyst til at købe en ny yoyo.. men hvad en? Lige nu har jeg en HSpin Pyro lige og jeg tænkte på at at købe en undersized yoyo.. jeg har kigget lidt rundt omkring på forskellige sites og reviews. Bla E1ns fra ILYY (I Love Yoyo) kunne jeg godt lide, men har ellers tænkt på den nye 888x 2010 fra YYF.. Er der nogen af jer der har erfaring med undersized yoyoer? 888 eller E1ns? Eller er der nogen der har nogle andre tips? Smile

Tak på forhånd

/Cheers Elias P

eliasp
Braintwister
Braintwister

Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Roskilde, Sjælland

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Ny yoyo?

Indlæg  PeterJDN on Ons aug 25, 2010 8:34 pm

Jeg har en dv888 og en 888x. plus Jeg har spilelt en del med Juggernaut fra dif-e-yo
Efter min erfaring er 888x har 888x det med at tilte temmeligt meget hvis man ikke er meget præcis.
Jeg er meget glad for min dv888 selv om den meget skrammet. Den er tilmed ret billigt hvis man kigger sig omkring(yoyoz har dem til cirka 300kr~~ lige øjeblikket!)
Hvis du er frisk på at smide lidt mere efter den så må jeg sige at jeg er helt vild med Juggernaut, desværre ser det ud til at de er udsolgt alle steder.
PeterJDN
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 112
Geografisk sted : Farum

Vis brugerens profil

Indlæg  PeterJDN on Ons aug 25, 2010 8:35 pm

Juggernauten er vel mere... mid-size end undersized? Jeg ved det sku ikke men den er ihvertfald mindre end min g5:)
PeterJDN
Split The Atom
Split The Atom

Vis brugerens profil

Indlæg  eliasp on Ons aug 25, 2010 8:59 pm

Hmm.. Det er underligt det med at den tilter.. De siger eller HER at den skulle være stabil.. Enten kan jeg tage det som en udfordring og så blive mere præcis.. Ellers pisser det mig bare af.. Jeg er sgu lidt i tvivl..

PS. Dif-e-Yo Juggernaut kan købes HER men de har kun 1 tilbage :b Jeg kigger lige på nogle reviews af den Smile

eliasp
Braintwister
Braintwister

Vis brugerens profil

Indlæg  PeterJDN on Ons aug 25, 2010 9:01 pm

Den er lille og har ikke så meget "rim weight" så den er mindre stabil end fx en stor h-formet yoyo som g5.
Det er absolut en fed yoyo!
PeterJDN
Split The Atom
Split The Atom

Vis brugerens profil

Indlæg  eliasp on Ons aug 25, 2010 9:13 pm

ok.. jeg har lige lidt tænketid til starten af den nye måned hvor pengene løber ind Very Happy En anden ting.. hvilke strings bruger du og er der en speciel grund til det? jeg har kun prøvet at købe 1 pack of 100 string fra Arriba! 100% polyester T6.. har du nogle anbefalinger til andre strings? man må jo prøve noget forskelligt Smile

eliasp
Braintwister
Braintwister

Vis brugerens profil

Indlæg  PeterJDN on Ons aug 25, 2010 9:18 pm

Jeg bruger chaos422 string, de er fantastiske til suicides og whips(det er jeg ikke..Wink) og de holder for evigt; Jeg brugte highlights før og dem synes jeg blev dårlige og beskidte efter et par timer, chaos string holder i flere dage.

Man skal dog lige vænne sig til at de er lidt stive i det.

Jeg kender ikke Arriba! Hvordan er de? Jeg skal selv til at bestille nogen flere strings, og det ku være man sku prøve lidt forskelligt.
PeterJDN
Split The Atom
Split The Atom

Vis brugerens profil

Indlæg  eliasp on Ons aug 25, 2010 9:32 pm

Jeg ville ikke anbefale arriba! Smile synes de var rigtig gode, men nu er jeg løbet tør og måtte ty til nogle andre 100% cotton string som åbenbart er bedre efter min mening.. Arriba bliver som du selv sagde med highlights beskidte hurtigt? fedtede? og bliver hurtigt flossede.. ved ikke om det bare er mig da jeg ikke har prøvet meget andet.. jeg brugte dem ca. 2 timer ad gangen og så synes jeg ikke at de var gode mere hehe Smile hvor kan man købe de der Chaos strings? har også lige læst om dem og det lyder rigtig godt!

eliasp
Braintwister
Braintwister

Vis brugerens profil

Indlæg  JonasK on Ons aug 25, 2010 9:34 pm

Man har ikke brug for mere en 100% polyester. Hvid.

JonasK
Sleeper
Sleeper

Antal indlæg : 2

Vis brugerens profil

Indlæg  PeterJDN on Ons aug 25, 2010 9:36 pm

Jeg kan ikke fordrage hvide snore... Jeg kan ikke se dem når jeg spiller yoyo i min lejlighed med hvide vægge.
PeterJDN
Split The Atom
Split The Atom

Vis brugerens profil

Indlæg  PeterJDN on Ons aug 25, 2010 9:42 pm

Man kan købe chaos strings på yoyoz.co.uk, sammen med en masse andre slags:]
PeterJDN
Split The Atom
Split The Atom

Vis brugerens profil

Indlæg  eliasp on Ons aug 25, 2010 9:57 pm

lækkert! og der er masser af farver x) tak for hjælpen Smile

eliasp
Braintwister
Braintwister

Vis brugerens profil

Indlæg  Nolsøe94 on Tors aug 26, 2010 5:12 pm

Altså ... min 888x er ret stabil. Razz
Jeg ville da i hvert fald sige at 888x er en nice yoyo, som JEG i hvert fald synes er stabil Razz

Nolsøe94
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 149

Vis brugerens profil http://www.youtube.com/user/nolsoe94

Indlæg  eliasp on Fre aug 27, 2010 12:26 am

okay fint nok Smile jeg tror jeg er gået lidt fra tanken om 888x nu igen hehe.. besværlige mig.. har kigget nærmere på Juggernaut fra Dif-e-yo og den synes jeg nu også meget godt om! Wink så nu er jeg på enten ILYY eller Juggernaut.. nu må tiden vise.. glæder mig under alle omstændigheder jeg at kaste med en ny yoyo! Very Happy

Har også kigger på Addiction fra SPYY, men den er ikke i stock nogen steder :/

eliasp
Braintwister
Braintwister

Vis brugerens profil

Indlæg  eliasp on Man aug 30, 2010 6:32 pm

Så nu håber jeg på at kunne købe en SPYY Addiction 2 ownage! Cool Håber jeg får den..

eliasp
Braintwister
Braintwister

Vis brugerens profil

Indlæg  PeterJDN on Man aug 30, 2010 11:06 pm

Altså, jeg tror måske at jeg har fået det til at lyde som om en 888x ikke er en fed yoyo... Det er den, men med hensyn til stabilitet så tilter den noget nemmere end fx en g5!
Det er kan være både godt og skidt, fx er det ikke så godt hvis man vil lave et gyroscopicflop, men hvis man prøver at lære nye tricks så synes jeg en større og mere stabil yoyo er bedre.
PeterJDN
Split The Atom
Split The Atom

Vis brugerens profil

Indlæg  eliasp on Ons sep 01, 2010 11:15 am

Nej nej jeg ved godt at det ikke er en dårligt yoyo x) men under alle omstændigheder foretrækker jeg non YYF yoyoer (selv om jeg ikke hat prøvet nogen).. jeg ved ikke hvorfor.. Det er bare så stort det firma og jeg elsker at det små firmaer er der x)

eliasp
Braintwister
Braintwister

Vis brugerens profil

Indlæg  eliasp on Søn sep 05, 2010 10:16 am

Så nu er der en Addiction på vej med posten og i går modtog jeg 25 422-chaos strings - 10 Angle hair strings (bare for at prøve) og noget flowable Silicone.. Jeg må sige at de der chaos strings er for vilde! cyclops I forhold til de Arriba! vi snakkede om er det her guld værd!

Tak for anbefalingen^^

Jeg har ikke prøvet Angler hair endnu, men skriver lige min mening om dem senere hvis andre skulle være interesserede Smile

PS. Alle - KØB SILICONE! bedste response ever! Twisted Evil

eliasp
Braintwister
Braintwister

Vis brugerens profil

Indlæg  PeterJDN on Søn sep 05, 2010 12:12 pm

Ja chaos strings er virkeligt gode!
Jeg prøvede nogen g-strings (slack suicide edition) og de er slet ikke nær gode! Plus chaos strings er dejligt lange!

Jeg har forsøgt med med silicone, men det er ikke lykkedes at finde noget der rigtigt duer. Det jeg har prøvet er blevet slidt helt ned rigtigt hurtigt og fyldt mit kugleleje med silicone stumper:/
Hvad slags bruger du? Min det er noget til badeværelses reparationer.

Er en addiction ikke fullsized? Jeg har lige modtaget en y-factor og den er virkeligt godt. Den spiller ligesom en dv888 bare meget bedre(gir det mening?)
PeterJDN
Split The Atom
Split The Atom

Vis brugerens profil

Indlæg  eliasp on Søn sep 05, 2010 4:45 pm

mht til silicone.. Jeg har købt Denne her ---> http://www.yoyoz.co.uk/catalog/product_info.php/yoyo-response-flowable-silicone-p-140?osCsid=f836n27be5suasap7p9auoqia3 , men det var kun fordi jeg også købte min strings der..

Har hørt at DENNE HER ---> http://www.latiendadelyoyo.com/140-red-silicone.html skulle være bedre (men dyrere) og så er den også rød xD Jeg har også prøvet med noget billigt dansk silicone fra harald nyborg, men det er intet at sammenligne! Smile

Jo addiction 2 er fullsized, men jeg synes bare at den er så lækker og jeg har villet prøve den i langt tid.. jeg har købt den brugt så hvis den ikke behager mig kan jeg sælge igen uden det store underskud^^

Jeg har forresten og lige købt en selvlysende DieNasty fra YYF Smile

PS. tjek denne her Y-factor Green Haze edition http://cdn.yoyoexpert.com/181/view/14.html

eliasp
Braintwister
Braintwister

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen